lørdag 31. mars 2012

Heia MOLDE!!!

Det er mye inspirasjon å få inne på ulike blogger! For ikke lenge siden var jeg inne på bloggen til en tidligere klassevenninne og kiket, og kom da over dette innlegget, hvor hun viser frem ulike MFK luer som hun har laget. Fikk da lyst å lage en lue til lille gullet mitt. Fant dette mønsteret på Ravelry og dette mønsteret på hjerte og med litt tegning endte jeg opp med dette mønsteret


Ikke så lett å se kanskje.. Men ferdigstrikket ble det ikke så værst : )



Har strammet tråden litt for mye på hjertene, men når luen ble dampet ble den ikke så værst :)


1 stk liten MFK supporter :)

Etter å ha surfet litt på nett har jeg komt over noen bilder av små barn i en sinkbalje, heldigvis hadde mamma en sinkbalje så nå skal lisjen få posere litt senere i påsken :)

 
Håper vi får til noen fine bilder med han oppi her.

Ellers syns jeg dette bildet sprer litt påskestemning:
To søte kvikk lunsj jenter med luene sine :) 

Er fortsatt ikke ferdig med Marius jakka, det går treeegt! Men har som mål nå i påsken å komme godt i gang igjen! Ellers skal jeg kose meg med dette bladet og få masse fin inspirasjon!!


GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!

1 kommentar:

  1. Så morsomt at du ble inspirert av luene:) Mfk-luen din ble kjempefin! Likte godt mønsteret du har laget :) God påske!

    SvarSlett