torsdag 16. mai 2013

Sidrompagenser

Sidrompagenseren er ferdig! Han som skal få den, fikk se den før den ble ferdig og han var fornøyd med genseren. Eneste var at jeg hadde felt av halsen for stramt, men det er nå rettet på og armene er montert. Så da er det bare at jeg får levert den :) Meeen der er jeg litt treg for tiden ;)
 
Mønsteret er hentet her.
 
 
Fra prosessen..
 
Garnet jeg har brukt er fra Du store alpakka, Sterk, og er kjøpt hos Gurihaugen garn og hobby (her kommer du inn på facebook siden hennes).
 
Den ferdige genseren
 
 
Akkurat nå holder jeg på med "Lillebror genser". Nærmer meg ferdig, men står litt fast.
 
Ha ei kjempe fin 17 mai feiring :)
 
"Ja, vi elsker dette landet"
 
bunadskjorta mi er nå ferdig strøket og klar til bruk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar