søndag 22. januar 2012

Årets første

Det gikk ca 1,5 mnd, så begynte jeg å få abstinenser, det klødde i fingertuppene og jeg bynte å bli rastløs. Kunne ikke helt få roen i kroppen! Og nå tidligere i uken klarte jeg ikke mer!! Nytt strikkeprosjekt er i gang!
Inne i dette heftet her fra Sandnesgarn, Til Fjells, nr 0913 barn/voksen finner du mønster på strikkeprosjektet.
 Denne fine mariuskjolen med seler har jeg begynt på.
 Kjolen skal strikkes med Smart superwash, på pinne nr 3,5, med disse fargene. Litt vanskelig å sjå hvor langt jeg har komt.
Kanskje er det litt bedre å sjå på dette bildet. Har desverre strikka litt feil og må rekke opp litt mer av omgangen jeg holder på med, har allerede rekt opp x antall ganger!! Noe som er kjempe irriterende!!

Når strikkinga kommer frem, kommer også katten frem. Garn er noe av d mest spennende som fins! I bakgrunn ser du også lille gliset mitt :) *stolt mamma*
 Nemi stilte seg opp og poserte, så måtte bare ta et bilde av henne. Foran henne ligger mønsterheftet.

Da får vi se hvor lang tid jeg bruker på kjolen. Startet fredag den 20.01.12.

2 kommentarer:

  1. Hei Maria! Visste ikke at du hadde hobbyblogg, så morsomt! Legger meg til som følger jeg:) Gratulerer med den lille gutten, håper dere har det bra begge to:) Gleder meg til å se mariuskjolen ferdig. Ønsker deg en fin søndag:) Birgitte

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Birgitte :) Tenkte i sku prøve me litt i bloggverden, prøve å lage litt oversikt over strikkeprosjekta mine frammover, blir no litt i løpet av et år, so ha vorre arti å ha ei lita oversikt :) Så koseli at du legg d t :D Min første følger :D Tusen takk :) står berre bra mæ begge to :) Tenk, han blir 4 veke i mårra! wææ tia går fort! Ha en fin søndag du au:D

      Slett