fredag 10. august 2012

Shoooooooes

Selv om dette er en hobbyblogg, blir det noen innspill fra familielivet og det som medfølger :)

For flere år siden mens jeg drev å lette etter noe på nett, kom jeg innom en mammablogg. Hun skrev om noen søte sko hun hadde kjøpt til datter si, og når jeg såg bildet må jeg si jeg fallt for de! Tok derfor å lagret siden hun hadde kjøpt skonene fra. Flere forskjellige typer sko, til gutter og jenter :)

Skonene heter Trumpette og er sokker, som ser ut som sko :) Robin måtte selvfølgelig få seg slike, og har også kjøpt de i barselgave til andre :) Størrelsen er 0-12 mnd, men jeg syns de ble små ca når Robin var 5 mnd.

Her er Robin sine sko :)

 Eska de kom i.

 Det er 6 ulike farger i esken.


Her ser dere sokken utenfor esken ;)

Mange forskjellige typer å få av disse sokkene. Cowboysko, sailersko, joggesko osv. Mine har ikke ekte snorer, men det er mulig å få :)





Her ser dere lille gutten min i fullt utstyr, med sokkene på ;)

Som sagt finnes disse også til jenter. MANGE tøffe til jenter.
Her er de jeg har kjøpt i gave! 





 Søte ikke sant??

Burde vell nevne at jeg har kjøpt de på ebay, rett og slett pga jeg ikke fant ut av fraktkostnadene til Norge. Prisen  kom på en plass mellom 100-200 kr ink frakt.

Fin gave til de som har alt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar