mandag 31. desember 2012

Godt Nytt År!!!

Nå har stillheten senket seg her i huset. Ute spraker det av raketter som blir sent opp litt før tiden, lisje gutten har lagt seg og jeg og samboern nyter stillheten. Tenkt i dag er det 6 år siden jeg og samboern ble sammen, og lisje gutten min har blitt stor gutt og fyllt 1 år!! Tiden går så uendelig fort! 

Jeg lovet dere bilder av pepperkakehuset mitt, som jeg har laget ved å bruke en mal i denne boken :




 
 
Og slik ble årets pepperkakehuset seende ut:
 





 Ikke så lett å se kanskje, men i vinduene er det festet gelatinplater, for å få glass i vinduene! Eneste som manglet var lys i huset, men det skal jeg få fikset til neste års pepperkakehus!! Ellers skal jeg neste år pynte huset før jeg setter det sammen!!

Ble også til at jeg og mamma ordnet ett hus som vi ga vekk i gave, delene til dette huset ble kjøpt på butikken. Dette huset pyntet vi først før vi satte det sammen! Syns nesten det ble finere pyntet enn det jeg har laget selv..








Håper dere fikk en kjempe fin jul
og at det nye året blir aldeles fabelaktig!!!
Hilsen Nissungen og jeg <3
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar