mandag 4. mars 2013

Made by Me

Weehoo!! Forrige mandag kom det nytt nummer av mitt favorittblad av alle!!! Nemlig Hobbybladet MbyM :)
 
Her var det myyyye fint!!! For dere som ikke kjenner til bladet fra før, så anbefales det på det sterkeste! Bladet er litt "dyrt", tror det koster 150kr, MEN det kommer bare ut 2 ganger i året, samtidig som det følger med et hefte bakerst med oppskrifter til det aller meste i bladet! Mye strikk, men også mye annet!
 
Ellers så arbeider jeg fortsatt med genseren fra det forrige MbyM bladet! Satser på å bli ferdig snart, slik at jeg kan begynne på en genser i det nye bladet!!
 
Her ser dere fremgangen! Har begynt på arm nr2! Går litt lettere nå, da jeg vet ca hvor langt jeg skal strikke ;) Gleder meg til å kunne levere denne til eigeren! Håper bare den passer!!
 
 
Ha en fin fin dag!

1 kommentar:

  1. Hei Maria! Dette bladet skal jeg jammen se etter i butikken. Det er så kjekt å drømme seg bort i håndarbeidsblad og -bøker, og samtidig la seg inspirere. Den genseren ser kjempefin ut! Heldig den som blir eier av denne.

    SvarSlett