søndag 28. april 2013

HEIA MOLDE!!!!

Da har jeg fått levert gave nummer 2, og kan dermed vise dere den! Deler av mønsteret er egenkomponert, men jeg tok utgangspunkt i denne oppskriften fra garnstudio.no og selve MFK logoen har jeg tatt fra en oppskrift på raverly. Mønsteret på logoen er det samme som jeg brukte på MFK luen til Robin som jeg strikket i fjor. Garnet var PT 5, tror jeg, det var restegarn :) Brukte ikke fullt to nøster (ett hvitt og ett blått).




 Jeg strikket genseren i størrelse SMALL.
 
Bilderas av Nala i genseren, ikke lett å ta bilde av en hund som ikke sitter i ro ;)
 




 
For at dere skal få noen litt bedre bilder av modellen min, fikk jeg eieren til å ta noen bilder og sende meg ;)
 
 
Fineste Nina og Nala :)
 
Helt til slutt fikk jeg lov til å legge ut dette bildet av den Elida i settet som jeg strikket til henne i
1 års gave!
 
 
Veldig kjekt å få lov til å legge ut bilde av de fine modellene i klærne jeg har laget! :)
 
Da håper vi på MOLDE SEIER I DAG!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar