torsdag 20. oktober 2011

Mitt første innlegg

Dette er det første innlegget i den første bloggen min. Jeg er ei jente på 24 år, som liker godt strikking og hekling. Lager denne bloggen for å ha en oversikt over hva jeg har laget, men håper også at andre kan finne det interessant.

Har kunnet strikke ganske lenge, husker mormor lærte meg å strikke, mørkeblått garn med det jeg tror var fem masker som skulle bli skjer til blåbamse. Strikket halve før jeg ble lei og mormor tok over og strikket det ferdig.

Heklig lærte mamma meg for noen år siden, men ettersom det daværende prosjektet aldri ble ferdig glemte jeg hvordan jeg skulle gjøre det, men fattet interesse for hekling igjen for et år siden ca. Det har siden det blitt en del bestemorsruter.  

Har planer om å prøve meg på symaskinen etter hvert, og har et prosjekt liggende nesten klart, men syns det er litt skummelt å sette i gang :p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar