mandag 7. november 2011

Litt forskjellig

Ettersom jeg tidligere ikke har vært så flink til å ta bilder av det jeg har laget, kan jeg ikke vise alt, men litt kan jeg vise :)

 Dette teppet begynte jeg på i mai/juni i år. Mønsteret er hentet fra Sandnesgarn, Tema 24 Babytepper og hentesett, modell 23. Synes det ble ensformig med det mørke blåe, men bedre når jeg fikk noen utfordringer med mønsteret, selv om jeg ble frustrert og irritert underveis :P. Til bakdel, kjøpte jeg et flisteppe som jeg klipte til. Tror kanskje det ble litt for stort ettersom du kan se kantene brette seg i lengden.


                                                Cossy pusen måtte teste genseren :)
 Denne genseren strikket jeg i fjor høst. Det gikk ganske fort ettersom det var tykt garn, Eskimo, og tykke pinner. Synes denne genseren er ganske morsom. Dessverre har det vært for varmt i været til å kunne bruke den nå i år. Mønsteret er fra Drops, 122-1.



Denne genseren strikket jeg til en liten gutt som elsker Kaptein Sabeltann. Den var ganske morsom å strikke! Selv om den var litt vanskelig å strikke, gikk det bra og raskt. Mønsteret fikk jeg av ei dame som sendte den til meg på mail, ettersom mønsteret skal være vanskelig å få tak i pga de ikke selger det lenger (?).

1 kommentar:

  1. hei strikker du på bestilling ? kan du strikke en sabeltann genser til meg i str 5 år ? hva vil det koste og hvor lang tid vil det ta ? vennlig hilsen line Bjorøy ( kan du svare meg på mail linemcbjor@hotmail.com )

    SvarSlett